Gabriëlle in Wenen

Even een snelle update

Hoi!! Even een teken van leven ???????? Ik ben goed aangekomen in Wenen en nu zijn we onderhand al een dag verder. Het is even wennen, maar dat komt denk ik snel goed. Vandaag wat dingen gekocht om mn kamer (die trouwens best wel groot is!) een beetje op te vrolijken. En ook even rondgelopen in de stad! Morgen ben ik van plan om een beetje als toerist lekker rond te lopen en foto's te maken. En dan begint maandag de introductieweek en hoop ik dat dan de wifi geïnstalleerd kan worden (iets met apparaten laten registreren want anders kunnen ze geen verbinding maken ????) Dus sorry als ik niet zo snel reageer op appjes, want ik moet het doen met de openbare wifi en een buitenlandbundel... En ik hoop maandag ook wat foto's op facebook te kunnen zetten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!