Gabriëlle in Wenen

Nog 5 dagen!!!

Lieve allemaal,

Weer lekker lang niks van me laten horen haha, maar dit zal een van de laatste berichtjes zijn die ik hier plaats... Nog maar 5 dagen (ja echt nog maar 5...) en dan vlieg ik alweer terug naar huis... Aan de ene kant wil ik hier echt niet weg, want ik heb hier zo veel vriendschappen gemaakt en na dit semester zitten we weer allemaal verspreid over heel Europa en moet ik iedereen missen en duurt het weer een tijdje voordat ik iedereen weer kan zien. Maar aan de andere kant heb ik er ook wel weer zin in om terug naar Nederland te gaan om iedereen zoals familie, vrienden, oppaskindjes weer allemaal te zien, na bijna 6 maanden. Afgelopen weken zijn er al een aantal vrienden naar huis gegaan en het ene afscheid was moeilijker dan het andere, maar ik mis iedereen die nu weg is al! Gisteren en vandaag nog 2 vriendinnen uitgezwaaid en ben ik deze week nog over met 1 andere vriendin. Zij moet nog wel de hele week werken, dus heb ik overdag mooi de tijd om al mijn spullen in te pakken. Ik kan het nog niet echt geloven dat ik alweer al mijn spullen in moet pakken, het voelt nog zo kort geleden dat ik hier kwam, de tijd is zo snel gegaan! Morgen ga ik al (proberen te) beginnen met inpakken van al mijn spullen, alleen ik heb nog geen idee hoe ik alle spullen in mijn kamer in 2 grote koffers en een klein koffertje wil stoppen haha!

Afgelopen weken waren wel weer heel erg leuk en gezellig, gewoon allemaal leuke dingen doen met de mensen die nog over waren hier in Wenen. Zo ben ik een weekend met een vriendin naar een andere vriendin in Oberösterreich geweest voor een weekendje en we hebben daar echt genoten van de mooie omgeving! Ook is Judith nog een paar daagjes langsgeweest vorige week en heb ik haar de stad nog laten zien :) Was echt weer leuk om haar weer te zien na zo een lange tijd! Voor de rest zijn we afgelopen week nog met ons groepje hier nog uitgeweest als laatste keer 'going out together' en zijn we nog gezellig uit eten geweest bij Vapiano :) En ook ben ik eindelijk bij het Belvedere naar binnen geweest, want daar had ik nog geen tijd voor gehad eerder.

En tja, nu zit ik achter mijn laptop met wat muziek aan een van mijn laatste blogjes te typen en de laatste schoolopdrachten afmaken. Straks nog even wat verder met opruimen. Deze week moet ik nog wel veel doen, zoals natuurlijk mijn spullen pakken, maar ook mijn Abmeldung regelen, souvenirs kopen en nog de laatste museums bezoeken die ik nog wil zien.

Gelukkig word het deze week weer lekker warm weer :) Afgelopen weekend was het redelijk koud, maar rond de 20-24 graden (nouja ik heb eigenlijk niks te klagen, want in NL is het al heel lang zo warm/koud), maar deze week word het weer boven de 30 voor de hele week! Echt wel lekker, dan kan ik nog zwemmen bij de donau, maar ook wel een beetje aan de warme kant om overdag mijn spullen in te gaan pakken. Ik ga zeker deze week nog genieten van het heerlijke weer hier!!!

Liefs van hier xxx

Reacties

Reacties

Jantje

Nou genoten van jou verhalen, wat is het snel gegaan. Nou weer gaan genieten van je lieve ouders en zus. Succes he de laatste dagen. Groetjes

doris

voor de laatste keer en leuke bericht van jou gelezen .ik heb van alle verhalen genoten.geluk met inpakken en tot gauw.

Petra

Wat zijn deze maanden omgevlogen. Geniet nog ff deze laatste daagjes van t mooie Wenen en t mooie weer. Succes met inpakken.

Opa Joop

Gabriëlle je bericht weer gelezen maar ik hoop je toch weer gauw te zien wand 6 maanden is wel heeeeeeeel lang dat ik je niet heb gezien dus tot heeeel gauw Opa.

Janboo

Ja meid is bijna voorbij maar wij kijken ook uit naar jou wij komen je halen dus sjouwen kistje bier ook mee hi hi doe je best met pakken en we verwachten je ???????????????????❤✌

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!