Gabriëlle in Wenen

Weer terug in NL!

Hoi allemaal!

Ik heb sinds ik terug ben uit Wenen nog niks geplaatst, maar ik ben al ruim 2 weken weer terug in het koude kikkerlandje :) Dus nu nog even een korte laatste update. De laatste week in Wenen was echt onwijs leuk, ik heb overdag mijn spullen in gepakt en in de avond ging ik iedere dag naar Colleen toe, een vriendin die ook nog in wenen was mijn laatste week. Elke avond gezellig samen gekookt en gekletst tot in de avond. En op de laatste volle dag in Wenen, vrijdag de 21e, ben ik eerst een pakketje gaan posten bij een postkantoor, omdat ik te veel spullen had om mee te nemen naar nederland en daarna ben ik naar Colleen gegaan omdat zij een dag vrij had van werk. Toen zijn we samen haar pakketje ook nog gaan posten en hebben we gezellig Kaffee und Kuchen in café Central gegeten. Daarna zijn we nog even rond gaan lopen door de stad en zijn we uitgekomen bij Stadtpark en hebben we daar voor een tijdje gezeten. Als laatste van de vrijdag zijn we nog naar het filmfestival geweest op het plein voor het Rathaus, waar we eerst heerlijke burgers als avondeten gegeten hebben en daarna hebben we nog naar een film op het doek gekeken. Het was echt een heerlijke en gezellige laatste dag!

De volgende dag stond ik vroeg op om mijn allerlaatste spullen in te pakken en toen stond Colleen ook al snel voor de deur, want ze ging mee naar het vliegveld, want ik had natuurlijk weer veel te veel spullen om mee te nemen haha! Op het vliegveld was het afscheid heel gezellig, maar nadat ik achter de douane was, was het toch wel even moeilijk, alles achterlaten en gedag zeggen... Na een goede vlucht was ik dan ook weer snel in Nederland. Het was echt wel even wennen, het was 12 graden kouder dan in wenen, en dan stond ik daar in mijn korte broek op het vliegveld haha!

De eerste dagen was het wel wennen, maar het wende snel en nu voelt alles weer normaal. Ik heb nog wel heimwee naar Wenen en mijn vriendinnen maar dat hoort erbij.

Ik vond het onwijs leuk om iedereen zo op de hoogte te houden!

Voor de laatste keer doeii!

xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!