Gabriëlle in Wenen

Nog precies 1 maand tot vertrek!

Hallo allemaal,

Over precies 1 maand (+ 1 dag haha) vlieg ik naar Wenen! De tijd gaat echt ontzettend hard. Het lijkt wel een week geleden dat ik me via school aanmeldde, en dan is het nu opeens nog maar een maand! Aaahh!!

Ik heb er wel onwijs veel zin in, maar de spanning begint ook steeds meer te komen. Gelukkig is mijn kamer in Wenen al geregeld, zijn de vliegtickets geboekt en heb ik informatie en een aantal formulieren van de school in Wenen gekregen. Het meeste is eigenlijk al geregeld, alleen moeten er nog wat kleine dingetjes geregeld worden op gebied van mijn studie hier, want doordat het semester in Wenen iets anders loopt dan hier, mis ik een aantal tentamens en daarvoor moet ik nog wat dingen duidelijk hebben. Maar dat komt wel goed denk ik!

Maaarr op 16 februari vlieg ik dus naar Wenen en ik vlieg in m'n eentje, omdat mij dat fijner/makkelijker? leek. Gelukkig word ik wel van het vliegveld opgehaald door een ophaaldienst vanuit de PH (Pädagogische Hochschule), dus dat is wel fijn, want dan kan ik tenminste niet verdwalen haha!

Voor nu heb ik eigenlijk niet zo veel meer te vertellen, maar ik zal jullie via hier op de hoogte houden! (je kan trouwens ook je email achterlaten hier rechts, zodat je een mailtje krijgt wanneer ik iets nieuws upload

Wink
, maar ik zal hetook weldelen op facebook).

Liefs,

Gabríëlle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!